Happy birthday to me♥




♥خوشگلای وینکس♥

You are the one

خب با ترولا شروع میکنیم:

ههههههههه خوب خندیدین؟بریم سراغ عکسای وینکسی:

خب اینم از عکسای وینکس♥نظرتون راجع به چند تا جوک چیه؟:

 

 

یه پیژامه دارم انقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵ دیقه یه بار نگا میکنم ببینم پامه یا نه . . .
معاوضه با زمین یا خودرو :
D

 

بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali )
تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد :|


.از وقتی عکس رو صابون لوکس محجبه شده رایحش هم عوض شده ، بوی صحن امام زاده ها رو میده !!!

 

یه مقاله خوندم توش نوشته بود :
بعد از هر
۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن !
از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم :
آخه عزیز من !
من اگه میدونستم
۲۰ دقیقه دیگه کِی می‌شه ، که ۴ بار چاییم سرد نمیشد !

 


-    وقتی به زوج های عاشق میگن مرغ عشق، به زوج های مشکل دار هم باید بگن انگری بردز

 


-    فیزیک خیلی آسونتر می شد، اگه به جای سیب خود درخت رو نیوتن افتاده بود

 

    نقشی که فلفل در تربیت بچه های ایرانی داشته، کتاب تعلیمات اجتماعی نداشته

 

رفتم از دکه روزنامه بخرم یه زنه اومده میگه آقا ببخشید آدامس موزی دارید؟ مرده یه آدامس موزی بهش داده، زنه میگه نه یه طعم دیگشو میخوام!

 

روش های رفتن به خارج: ۱- اتوبوس ۲- قطار ۳- هواپیما ۴- فتوشاپ

 

سوالای رایج همه خونه ها:

این تلویزیون بی صاحاب واسه کی روشنه؟!

چی از جون این یخچال بدبخت می خوای؟!

کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده؟

این موقع شب با کی حرف می زنی؟

چشمات در نیومد پای این کامپیوتر کوفتی؟

 

 

فقط یه پسر ایرانی می تونه وقتی از سر جلسه امتحان میاد بیرون با نیشی باز و خیلی خوشحال بگه افتضاح دادم! یعنی سرخوش تا این حد.

 

جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنوسید «ماشین صفره»

ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید!

 

یه روز غضنفر سوار هواپیما میشه یهو هواپیما سقوط می کنه…

(البته این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!)

 

توی تهران، کل جدول مندلیف رو با یه نفس می کشی تو بدن

 

 

خب دیگه اینم از جشن تولد من♥میخواستم یه تست روانشناسی هم بذارم،ولی انجوری آپم میترکید!!!!!!!

منتظر هدایای قشنگتون(نظراتتون)هستم.نظرا بالای 200 تا باشه.لطفا از مطالب و عکسای وبم کپی نکنین.

فعلا بایــــــــــی



wInX: <-CategoryName->


tages: <-TagName->



      ghAleb hAyeH pAnteA